luni, 9 iulie 2012

Am revenit! Review primer si pudra Studio artist

Buna dragele mele!


Am lipstit o perioada, v-am lipsit??
Mie mi-a lipsit aceasta ocupatie de blogger, insa nu am avut timp, am terminat primul an de masterat, m-am intors acasa de la Arad, mi-am aranjat toate hainele, cosmeticele la loc, totul e organizat si la locul lui. 
Din pacate s-a intamplat sa raman fara aparatul foto din cauza unui taximetrist exact in seara cand am mers la o nunta!. Dupa multe insistente sa imi inapoieze aparatul uitat in taxi si cateva ore petrecute in noapte la politie pentru a depune plangere, plus recunoasterea taximetristului:))  nu l-am reprimit inca. Am sunat la dispecerat in momentul in care taxiul a plecat si am realizat ca nu il mai aveam, insa toata lumea sa facut ca ploua. In concluzie aveti grija de bunurile voastre pentru ca oamenii din ziua de azi sigur nu va vor inapoia ce ati "uitat".
Logodnicul meu insa m-a facut cea mai fericita cand mi-a facut surpriza unui noi aparat mult mai mic si mai inteligent, rosu <3 care filmeaza HD!! Este tot un Sony, H7, ultima tehnologie<3 Mersi bebe!! xoxox
 Deci ma voi apuca de filmat din nou iar de data aceasta ma veti putea vedea high-definition. DE ABIA ASTEPT!!!


Si acum sa trecem la review!


Sa incepem cu Pudra translucida:

Ambalajul este potrivit, are 7gr, ceea ce e este foarte bine pentru o pudra translucida.
Contine complexul Illuma Flair, care reflecta lumina  si despre care am scris aici.
Am folosit-o atata primavara, cand a aparut cat si acum vara pe caldurile acestea si sunt foarte multumita de ea, daca nu as avea alte pudre si as avea-o doar pe aceasta nu as mai cumpara altele. Ofera un aspect foarte natural, pe tenul meu gras rezista cam 4 - 5 ore, dupa care imi cam luceste putin fruntea, insa in rest este ok. 
Nu am gasit ceva ce sa nu imi placa la acest produs.

O puteti gasi aici. la pretul de 45 de lei, insa cand este la reducere o puteti lua si la 20 de lei.

Swatch :


Primerul Studio artist:

Imi place textura lichida, matifica putin tenul, nu il incarca.
Ambalajul este acelasi ca la fondul de ten studio artist, la care gasiti review si swatch aici. are 30 de ml. 
Oriflame nu are un primer special pentru ochi si ni-l recomanda pe acesta si pentru machiajul ochilor nu doar al fetei. 
L-am testat si am avut rezultate diferite. O data mi-a rezistat cu brio toata ziua machiajul ochilor, o data un ochi a fost ok, celalalt s-a strans machiajul in pliu.
Pentru machiajul ochilor de zi cu zi il recomand, pentru seara nu.
Pentru ten este foarte bun, si rezista toata ziua, mai ales in combinatie cu pudra.
Il gasiti aici,la pretul de 20 de lei, la reducere este in jur de 14 lei.

Sper ca v-a placut, si ne vedem maine!!

Am reinceput activitatea pe Facebook, si mai nou pe Instagram! Daca aveti cont ma gasiti cu numele mademoisellelorraine.

Va pup si astept parerile voastre! 
xoxo




13 comentarii :

  1. Asta am asteptat!!! Eram chiar foarte curioasa de pudra Studio Artist! :* Multu fain Lorena

    RăspundețiȘtergere
  2. Welcome back ;))
    Ne-ai lipsit, iar cum ai aparut m-ai si tentat cu pudra ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. va fi in urmatorul catalog la reducere daca bine stiu. merita investitia:d te pup:*

      Ștergere
  3. bine ai revenit!am patit acelasi lucru cu un taximetrist la balul bobocilor:(si aveam toate pozele pe aparat.si aparatul meu cel nou e tot rosu:Xsa-l folosesti cu placere si cat mai mult:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne bucuram ca ai revenit :)
    Si eu am avut probleme cu aparatul foto, sper sa fie si al meu atat de dragut si sa mi-l schimbe :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ne bucuram ca ai revenit :)
    Si eu am avut probleme cu aparatul foto, sper sa fie si al meu atat de dragut si sa mi-l schimbe :D

    RăspundețiȘtergere
  6. sa te bucuri de aparat,foarte dragut.o saptamana frmoasa!pupp

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai revenit!

    Povestea cu taximetristul zau ca e horror! :(

    RăspundețiȘtergere
  8. I'm really impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you customize it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog
    like this one nowadays.

    Stop by my site waist hip ratio

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related