miercuri, 11 ianuarie 2012

Review: Gama Studio Artist Oriflame

Buna fetelor!


Oriflame vine mereu cu ceva nou, iar odata cu lansarea gamei profesionale Studio Artist au cautat impreuna cu revista Look! Make-up Artist. Ati participat?


In C1 toata gama este la reducere, la preturi foarte bune. Tocmai de aceea vreau sa va spun cate ceva despre ea. A fost inspirata si dezvoltata de make-up artistul suedez Jonas Wramell care este si Global Beauty Artistic Director Oriflame.


Toate produsele din aceatsa gama contin un complex special dezvoltat pentru aceasta gama : Iluma flair + SPF 15.


Acest complex Iluma Flair reflecta lumina rezultand o fata perfecta si luminata.


Fondul de ten Studio Artist are o textura matasoasa,lichida si se combina usor cu pielea, pe mine ma ajuta foarte mult pensula pentru aplicarea fondului de ten pe care o gasiti de asemenea in C1. Complexul Iluma Flair estompeaza liniile fine si imperfectiunile, lasand fata radianta.


Swatch:


Sper ca se vad toate 5 nuantele frumos, si va ajuta mai mult decat catalogul.
Il gasiti in catalog la 19 Ron.


Rujurile Studio Artist: 


Exista 10 nuante foarte frumoase si calde pentru toate fetele! Textura este cremoasa si lasa buzele stralucitoare!
Las pozele sa vorbeasca:)




1.Nude Suede                   6.Hot Pink
2.Pink Nude                      7.Moroccan Pink
3.Pure Berry                      8.Deep Plum
4.Smoke Red                     9.Dark Berry
5.True Coral                      10Chocolate Brown


Rujul il gasiti la reducere la retul de 15 lei.


Daca aveti nevoie de consiliere si doriti sa va inscrieti la Oriflame, in dreapta aveti link-ul.


Ati incercat un produs din gama Studio Artist? Cum vi se par?


Pup, 
L

6 comentarii :

  1. Trebuie sa pun labuta pe cateva rujuri din gama Studio! Nuanta Deep Plum este adorabila,prezentarea ta ajuta foarte mult,nu stiam ca sunt atat de cremoase. Deci vreau,clar sa le incerc.
    Pupici!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am baza de machiaj si imi place mult, acum vreau un fond de ten dar mi-e atat de greu sa aleg nuanta ..

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Alexandra: stiu ca ti-ai comandat ceva, acu tre sa mai pui o comanda. hehe:P pup

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Cristina S: ti-am vizualizat blogul. ft frumos. ti-as recomanda prima nuanta, porcelain. eu o folosesc pe a doua, fair nude.

    esti consultant oriflame?
    pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, mi-ar fi fost poate mai usor sa aleg daca eram.. nu stiu ce sa zic, de ex la matte control, tot oriflame, am porcelain si mi-e cam deschis,mi-ar trebui macar un ton mai inchis..dar fiind doua marci diferite presupun ca nu se potrivesc..stii cumva daca exista si mostre la fdt?

    RăspundețiȘtergere
  6. hey, imi poti spune cumva daca fondul de ten are alcool? sau poate ai vreo poza cu ingredientele sa ne o lasi. multumesc

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related