luni, 22 decembrie 2014

Monday Mani: Red for Christmas - Rosu de Craciun - Oja saptamanii

But not a classic red, a wine kind of red, because classic red is not for me this time. Like last year I prefered to opt for a darker red, but still keeping the Christmas spirit up. Soooo, I added some sprakly, chunky glitter to it, and everyone who saw my nails loved them.
I really don't have any secret to my healthy nails, but to mention some things I do for them - take Oriflame vitamins for nails and hair, I file them in only one direction and use a good base like this Trind one. 

Nu un rosu clasic, un rosu visiniu, fiindca rosul clasic nu e pentru mine in aceasta perioada. La fel ca si anul trecut am decis sa optez pentru o nuanta mai inchisa insa nu un bordo, pentru a mentine Spriritul Craciunului.  Asa caaaa, am adaugat niste glitter mare si colorat ca si accente. 
Am primit doar complimente purtand aceste unghii!
Insa eu chiar nu am niciun secret pentru unghiile mele, insa ca sa mentionez esentialul,  ce fac eu pentru ele - iau vitamine Oriflame pentru par si unghii, le pilesc intr-o singura directie si folosesc o baza buna de la Trind .


So, I received this Nails Inc London nail polish in a UK Glamour magazine.I was really excited about it because here , in Sephora, Nails Inc is kinda expensive. So it was a good time to test it and try their product.
I don't know it this was made less good than the rest of their nail polish but this one for sure made me not to want any other of their nail polishes...
It's such  bad quality, I can't even ...after one day it chipped, and not only on my hands but on a friends also, because I tought it was my nails...but no! It's a whole situation, hahah

Am primit aceasta oja  Nails Inc London intr-o revista din UK Glamour. Am fost foarte incantata de ea mai ales fiindca, aici la noi in Sephora sunt cam scumpe - 65 de ron . Asa ca a fost un bun moment sa o testez si astfel sa le testez produsul.
Nu stiu daca au incercat sa faca acest produs mai putin bun decat cele din magazine, insa pe mine cu siguranta m-a facut sa nu imi mai doresc sa incerc vreodata un produs de-al lor!
Este de o calitate proasta nici nu pot sa va spun...dupa o singura zi deja s-a ciobit si nu doar pe unghiile mele fiindca o prietena a incercat-o si ea , am crezut ca unghiile mele sunt de vina insa nu..e generala situatia..





To make it more Christmasy I added some Glitter nail polish, this one is by American Appearal 

Ca sa fac manichiura mai festiva a decis sa adaug si o oja cu glitter, aceasta este de la American Appearal 



What do you think? Would you wear it on this Holiday season?

Ce parere aveti? Ati purta-o in acest sezon de Sarbatori?






Un comentariu :

Related Posts

”related