joi, 23 octombrie 2014

Brand review: Pellamar

      I've always had a passion for organic, bio makeup and skin care products! Until this year, I tested only foreign/imported products of this range, until I had the oportunity to meet Romanian products, as good ( or better) than some other famous brands. Of course, the majority of skin care products I have tried have been for oily/acne prone skin, because it's my type of skin! 
        So, I got to test and review some of Pellamar products, which is a Romanian brand. The good news? they ship internationally too. The other good news? It has the exact same prices for foreign countries as it has in Romania. I know the price for some product/brand who sells worlwide, it is different and influenced by the economy of that country, but I love the fact that they have the same exact prices. 
The main active ingredient for this is Pell Amar - Mud Extract - natural source of energy for the skin .
The Extract is 100% natural obtained through physical methods from the sapropelic mud from Balta Albă Lake, Buzău county INCI name: Mineral Salts and Amino Acids . If you want to learn more about it's benefits ( and they are a lot!) you can read here. 

                           ------------------------------------------------------------------------

        Intotdeauna am avut o pasiune pentru produsele bio, organice de machiaj si ingrijire a pielii. Pana in acest an am folosit si testat doar produse straine/importate de ingrijire. Ei, anul acesta am facut cunostinta cu branduri romanesti, de aceeasi calitate (sau chiar mai buna) cu cele straine. Bineinteles, majoritatea produselor pe care le cumpar sunt pentru tenul gras, predispus la acnee fiindca cu asta ma confrunt(am) si acest este tipul meu de ten. 
        Am avut ocazia sa testez produsele Pellamar , brand romanesc,  pe care vi le-am aratat pe retelele sociale si intr-un clip de pe canalul meu de YouTube, daca nu l-ati vazut va invit aici.


       Ingredientul activ principal este extractul Pell Amar obţinut din nămol sapropelic de către prof. dr. Ionescu Călineşti. Extractul natural de nămol sapropelic este un complex mineral organic şi enzimatic cu proprietăţi biotrofice, regeneratoare, antiinflamatoare, analgetice, sedative şi vasodilatatoare demonstrate atât experimental cât şi în cercetări clinice. Daca doriti sa citit mai multe despre beneficiile produselor va invit aici.


So let's talk about packaging. It's clear to everyone that they CARE! I mean, look at them! Do you like the packaging? I DO! Love the design, love the way they did the toner cap, the cap for the acne, very hygenic and usefull! And what about the puryfing gel? The product is huge! 250 ml is like a shower gel, and you only need a small amount of that to wash your face!! 
I am very satisfied with the packaging and it look classy!

Sa incepem cu ambalajul! Este evident ca le pasa ! De indata ce le-am vazut mi-a placut designul, pompita tonerului, capacul cremei pentru acnee ( foarte igienic), ce sa mai spun de gelul purificator...este imens! are 250 ml, cat un gel de dus si aveti nevoie de foarte putin produs pentru a va curata fata! Va place ambalajul? Mie DA!! 


To start the review itself, I'm going to beggin with the night cream. I haven't used it every night, because the acne cream is also hydrating, but I used it in the morning also when I felt my skin needed a little more attention and hydration, because, I don't know how is it in your country, here is cold and my skin needs protection and tender. 
It is indeed for sensitive skin, because I didn't had problems with it in my eye area. I'm very sensitive there and I can't use any eye cream. 
This cream contains 99% natural ingredients of vegetable and mineral origin, which act to recover the vitality and skin cell regeneration. The active principles of this cream helps to accelerate the natural recovery process of the skin, increase firmness and elasticity of the tissues. 
PhytoCellTec ™ Argan, a powder based on stem cell of Argan tree, one of the oldest species in the world. 
I don't have very strong wrinkles so I can't tell you if it  reduces the depth of them.

----------------------------------------------------------------

Pentru a incepe recenzia propriu zisa , am sa va vorbesc intai despre crema de noapte pentru ten sensibil. Nu o folosesc in fiecare seara fiindca lotiunea anti acnee este hidratanta, insa o mai folosesc chiar si pe timpul zile , cand nu port machiaj si simt ca tenul meu are nevoie de mai multa hidratare si ingrijire.
Intr-adevar va pot spune ca este pentru ten sensibil, deoarece nu mi-a creat nicio reactie adversa in zona din jurul ochilor, care la mine este cea mai sensibila si nu suporta orice crema/produs.

Cremă regenerantă de noapte ce conţine în proporţie de 99% ingrediente naturale de origine vegetală şi minerală, care acţionează pentru recuperarea vitalităţii şi regenerarea celulară a pielii. Principiile active ale acestei creme ajută la accelerarea procesului natural de refacere a pielii, creşterea fermităţii şi elasticităţii ţesuturilor.

PhytoCellTec ™ Argan este primul ingredient activ capabil sa protejeze şi să vitalizeze celulele stem dermale. 

Nu pot sa va spun daca intr-adevar atenueaza adancimea ridurilor fiindca nu am riduri adanci.



The deeply purifying gel is my favourite! They recommend to massage it into your skin and leave it for about 2-3 minutes and than rinse it off . I use it daily, in the morning and in the evening. I can say it dries a bit my skin, but not too much, and it is not as harsh as other products that controls your sebum.
The only thing I don't like it's the fact that doesn't take my mascara off. In a way, that's a good thing, because it doesn't contain too many sulfates.
The texture of it is very dense, so you only need a tiny bit of it for your entire face. 
My face feels extra cleen and soft after it!
It cleaned my acne soo much since I started using it! I can't tell you how happy I am!

----------------------------------------------------------------------------------------

Gelul purificator este preferatul meu! Ei recomanda sa masezi gelul putin in piele , iar apoi sa il lasi timp de 2-3 minute dupa care sa il spalati cu apa calduta. Il folosesc zilnic, dimineata si seara. Pot spune ca usuca putin tenul, insa nu e  nimic grav, nu este la fel de puternic ca alte produse pe care le-am mai folosit. 
Singurul lucru care nu imi prea place la el este ca nu spala rimelul, pe de alta parte e un lucru bun, fiindca nu contine prea multi sulfati. 
Textura lui este una foarte densa, astfel incat aveti nevoie de o cantitate mica, cat un bob de mazare ca sa va acopere toata fata. Tenul meu se simte foarte curat si fin dupa utilizare! 
Mi-a curatat tenul si acneea incredibil de mult!!


Let's talk about the product that changed my skin and how gratefull I am to have it in my life! 
The Cream for acne is THE  cream. It's only for night time use, and it does not make my face greasy after applying it or during the night. I'm always enthusiastic about trying out new products that pretend to clean my acne and make me more secure about myself. This gives me so much confidence that I am not using as much foundation as I used to because my skin has cleaned!

The texture of it at first gave me emotions, because it reminded me about an old acne cream with sulf that I hated and didn;t gave me any result, buuut, by the days passed by, I have seen an improvement on my skin. 

This cream claims to reduce the pores  and to make the skin  smoother, less sensitive to the formation of blackheads, inflammatory forms and pimples. 
I can't say my pores are smaller, but my makeup stays better since my sebum is under control, my blackheads are almost gone ( which is a miracle) , no more white heads or imflamatory pimples under the skin. I hate those !! 
So, overall I will definitely buy it again, and recommend it to everyone who has acne-prone skin. It is so cheap for what offers! You have no ideea. I was never in my life more happier about a cream! 

--------------------------------------------------------------------

Acum sa vorbim despre crema care mi-a imbunatatit tenul si pentru care sunt foarte recunoscatoare ca a aparut in viata mea! 
Crema anti acnee este destinata utilizarii doar in timpul noptii datorita texturii ei vascoase, insa nu imi face tenul unsuros nici dupa ce o folosesc, nici in timpul noptii. Intotdeauna am fost entuziasmata cand am incercat o noua crema anti acnee care pretinde sa curete tenul si sa imi ofere o mai mare incredere in mine. Crema aceasta imi ofera atata fericire si incredere incat nici nu mai folosesc atat de mult fond de ten! Tenul meu este curat!

Cand am vazut-o prima data , si i-am vazut textura, mi-am  adus aminte de o crema cu sulf pentru cosuri pe care am folosit-o mai de mult si mi-am zis, vai, sper sa nu fie la fel, fiindca aceea nu mi-a oferit niciun rezultat! Nu a fost la fel, iar rezultatele nu au intarziat sa apara. In curand termin crema si cu siguranta o voi recumpara!

Crema pretinde sa micsoreze aparitia porilor, sa imbunatateasca textura pielii, sa curete imperfectiunile, sa fie mai putin sensibila la formarea punctelor negre, formelor imflamatorii si a cosurilor. 
Nu am observat o micsorare vizibila a porilor, insa machiajul se aseaza mai bine pe ten de cand sebumul este sub control, punctele negre cu siguranta sunt mult mai putine decat aveam, la fel si cele albe, insa de ce sunt cel mai fericita este disparitia cosurilor de sub piele care apareau indeosebi in perioada aceea a lunii, si care erau foarte dureroase. Acum ma bucur de o piele cu mult mai putine puncte negre si cosuri. 
Per total, nu am nimic ce sa ii reprosez, si trebuie neaparat sa o incercati mai ales daca aveti ten gras cu tendinte acneice! V-o recomand!!
Este prea ieftina pentru ce ofera, fiindca ma face foarte foarte fericita!!



The toner is hydrating, very soft, doesn't have any perfume and I love the way I have to apply it! Also cleans away all the other impurities left on my skin!

---------------------------------------------------

Tonerul este hidratant, foarte bland, nu are parfum si imi place modul de aplicare. Deasemenea, curata si indeparteaza toate impuritatile ramase.


Hope You will read this and try the products because they are must haves!!!

Sper ca v-a placut articolul si veti incerca produsele fiindca sunt absolut necesare!


Kisses,
L.







4 comentarii :

  1. Un review tare util. Eu nu am incercat produsele lor, dar as vrea sa vad cum este acea crema anti-acnee :)

    http://madebyirinar.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    Dupa ce am incercat si eu anumite produse de la ei, m-am hotarat sa devin reprezentant. Astfel, pot cumpara produsele la un pret mult mai mic decat cel din DM sau farmacii si pot sa prezint produsele si prietenelor mele:)
    Mai sunt si alte doritoare care ar vrea sa beneficieze si ele de preturi mai scazute si o gama mai larga de produse?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna
    Produsele Pell amar le gasiti si in magazinul nostru online
    www.naturalboutique.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna
    Produsele Pell amar le gasiti si in magazinul nostru online
    www.naturalboutique.ro

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related