vineri, 22 august 2014

Review Sleek Ultra Mattes 2 Darks

Ma indragpstesc pe zi ce trece , tot mai mult de acest brand. Pentru un drugstore brand, calitatea este excelenta si nu dezamageste! Le-am adaugat in kit-ul meu de make-up cand este necesar sa machiez si alte persoane si tot dupa ele ma intind! Sunt versatile, foarte pigmentate si se amesteca usor, ceea ce e un mare plus. Pe blog v-am prezentat pana acum doar Oh so special, cea mai bine vanduta paleta a lor, si va urma saptamana viitoare un review la paleta limitata Rio care e su-per-ba!!

In poza am fotografiat si face form-ul pe are mi-l doream de mult, insa despre care am sa va scriu zilele urmatoare, pana atunci povestim despre fardurile mate.

Ambalajul este acelasi, elegant, simplu si usor de folosit. Din cand in cand trebuie sters, fiindca raman urme de machiaj.

Eu mi-am ales varianta Ultra Mattes 2 fiind mai versatila decat varianta 1 si o pot folosi la maxim. Pot crea cu ea atat machiaje de zi cat si de seara.

E perfecta si pentru tenul matur unde nu recomand folosirea fardurilor sidefate, decat cu zgarcenie.
Am folosit-o atat pentru machiaje de seara cat si pentru mirese. Chiar e o investitie foarte buna!

O gasiti pe site-urile de make-up din Romania la pretul de aproximativ 46 de ron.

*Textura fardurilor este cremoasa.
*Fardurile tind sa fie putin prafoase, dar asta nu le scade pigmentatia.
*Extrem de pigmentate, se aplica usor pe piele si se amesteca la fel de usor, nu va va crea probleme nici daca sunteti incepatoare.




Swatch-uri:


Va plac fardurile Sleek?

Va pup,
L.







6 comentarii :

  1. Imi plac la nebunie fardurile Sleek iar paleta ta arata excelent!
    Sa o folosesti cu placere in continuare. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Am trei palete de la Sleek si le ador pe toate. Si Ultra Mattes V2 se afla in posesia mea si e superba :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu detin face-form de la Sleek si inca vreo cateva palete care sunt deosebite! Nu eram decisa in legatura cu nuantele din Ultra Mattes V2 dar acum mi-o doresc si pe aceea :D

    RăspundețiȘtergere
  4. http://glamupdoll.blogspot.ro/
    te astept pe la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte drăguţ articol, să le foloseşti sănătoasă!♥ Blush-ul este super drăguţ :3 Ţi-am dat follow şi ţi-am recomandat blogul pe google+. Nu uita să treci şi tu pe la mine, pupicei! ♥
    http://beau-typhoon.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am niciun produs de la Sleek, insa tare mult mi-as dori acea paletuta naturala de la ei. Am auzit doar lucruri bune despre ea. Dupa care mi-as dori si cateva rujuri matte me. Multumim pentru review. Superbe paletutele :*

    http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related