sâmbătă, 12 iulie 2014

Review: Pudra Oriflame The ONE IlluSkin

Pentru a ma asigura ca fondul de ten  rezista cat mai mult timp, aplic intotdeauna o pudra. Azi va vorbesc despre cea din gama The One Illuskin .

Vine frumos ambalata intr-o cutie de culoare mov cu detalii nude. Foarte elegant si ma bucur ca au ales mov ca si culoarea ambalajui, decat negrul banal...
Este disponibila in 3 nuante potrivite tuturor tipurilor de ten. Eu am nuanta din mijloc, Medium, insa m-am mirat sa vad ca este potrivita tenului meu deschis.

Vine insotita de o oglinda numai buna pentru momentele din masina cand avem neaparat nevoie de o oglinda, si un buretele (care l-am pierdut) pe care nu il folosesc fiindca incarca tenul, evetual doar pentru retusuri m-as atinge de el. 

Ca si textura este extrem de fina. Are o acoperire si un finish natural . Totusi, daca va jucati prea mult cu pensula s-ar putea sa va incarce tenul. O folosesc chiar si in zona ochilor pentru a fixa corectorul/anticearcanul si imi mentine zona intacta fara a permite corectorului sa intre in liniile fine. 

Acoperire mica spre medie. Efect natural.
Rezista foarte bine de-alungul zilei. Nu am simtit nevoia de retus decat foarte putin pe frunte. 

Gramaj foarte bun, 8 grame de produs. 

Factor de protectie 15!!! Yes


Are un pret bun - in jur de 30 ron la reducere, 50 la pret intreg. De acolo mai aveti reducere daca sunteti client direct!

Ce parere aveti? Ati incerca?

Va pup,
L.


*acest produs mi-a fost trimis spre testare insa parerea mea a ramas 100% sincera

Produsele Oriflame se pot comanda doar daca aveti cont de client, astfel puteti comanda produsele direct acasa, fara complicatii, cu reducere. Contul vi-l puteti crea aici.

Toti clientii directi beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii astfel:

70 lei - 299,99 lei = 23% reducere

300 lei - 599,99 lei = 30% reducere

600 lei = 40% reducere

Tu ce mai astepti? Fa-ti cont ACUM si profita de ofertele actuale!

4 comentarii :

  1. Care pudra iti place mai mult, aceasta sau cea de la Studio Artist (cea compacta)? Dintre toate marcile si produsele testate, mie pudra compacta Studio Artist imi place cel mai mult, insa nu prea o mai vad la reducere, asa ca merge incercata asta, sau sa mai astept alt catalog? Am tenul gras, foarte gras...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related