luni, 19 mai 2014

Video: Cumparaturi Oriflame C7

  Buna dragele mele,

A inceput o noua campanie Oriflame, daca doriti sa vedeti catalogul aferent campaniei c7 va invit aici. Ca in fiecare campanie, ma tenteaza cu noutati, insa de data aceasta chiar utile. Geluri de dus , sampon uscat pentru volum si creme mele preferate de la Bioclinic.
       Pe langa astea am primit si cataloagele urmatoare in care se vor lansa oje The ONE. De abia astept!
Adesea sunt intrebata de ce suma imi cumpar lunar produse Oriflame, iar eu raspund mereu - de cat am nevoie fiindca am reducere. Mie imi place sa economisesc acolo unde se poate, iar daca lunar pot sa salvez 100- 200 de lei ma bucur tare mult. Daca doriti sa cumparati si voi produsele Oriflame cu reducere, click aici.

Ca sa va faceti o idee despre noutatile acestei campanii va las sa vizionati clipul:

            

                                                     Ei? Ce va tenteaza cel mai mult?

Va pup,
L.


Produsele Oriflame se pot comanda doar daca aveti cont de client, astfel puteti comanda produsele direct acasa, fara complicatii, cu reducere. Contul vi-l puteti crea aici.

Toti clientii directi beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii astfel:

70 lei - 299,99 lei = 23% reducere

300 lei - 599,99 lei = 30% reducere

600 lei = 40% reducere

Tu ce mai astepti? Fa-ti cont ACUM si profita de ofertele actuale!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts

”related