marți, 4 februarie 2014

Review Wet n Wild Palettes

Of cat mi le-am dorit...si m-am trezit prea tarziu cand nu mai erau disponibile in Romania. Totusi, e bine sa ai cunostinte care merg in strainatate:) O prietena mi le-a adus din Canada si a bucur mult ca m-a ajutat sa le am. Catalina de la Mereu frumoase mi le-a recomandat pe acestea doua si sunt foarte incantata de ele.

Trebuie sa precizez ca nu toate nuante au aceeasi textura. Unele sunt mai prafoase, unele mai cremoase iar unele cu sclipici cam raman pe obraji si pensula. De aceea se recomanda umeziea pensulei pentru a scoate tot din ele.

Am ales aceste 2 paleta fiindca pot face atat machiaje de zi cu ele cat si de seara. Singurul dezavantaj ar fi la ele ca nicio nuanta nu este mata
Plusuri: foarte pigmentate, cremoase, usor de amestecat, o gama mare de culori
Minusuri: se gasesc foarte greu, cade sclipiciul, usor prafoase

Swatch-uri


Chiar daca sunt innebunita dupa nuante calde de maro, preferata mea Blue had me at hello. Superba!

Ati incercat paletele Wet'n'wild?

Va pup,
L.



12 comentarii :

  1. Sa le folosesti cu placere. :)
    Arata excelent.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow!Ce pigmentate sunt!Eu am doar paleta mata,tot cu 8 culori.Sa le folosesti cu placere si sa ne arati rezultatele!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. de mult am pus ochii pe fardurile wet'n'wild, dar nu prea l-am gasit

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa te bucuri de ele!
    Sunt frumose, dar mai mult imi placea cea in tonuri de verde si maro. Mai ales ca ultima nuanta mi se pare ca seamana cu Cub de la MAC.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt frumoase nu am folosit palete Wet'n'wild dar mi-ar placea.:*

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar sunt superbe... si foarte pigmentate culorile
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu paletuta Blue had me at hello , insa de ceva timp caut sa imi achizitionez si Comfort zone insa fara prea mult noroc :(( ma bucur totusi ca tu ai facut rost de ea , astept si machiaje cu amandoua ! pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am folosit inca paletele Wet'n'Wild desi mereu am fost cu ochii pe ele :)) sunt superbe amandoua :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumoase si pigmentate sunt culorile♥

    RăspundețiȘtergere
  10. Ambele palete au nuanţe tare frumoase! Să le foloseşti cu drag! ♥♥

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt frumoase, sa le folosesti cu drag :x

    http://gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Comfort Zone o am si o iubesc muuult!
    Ma oftici cu Blue has me at hello, ca n-o am si tare mi-o doresc:P.
    Sa le folosesti cu placere! Pup!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related