luni, 6 ianuarie 2014

Video: Unboxing Oriflame C1 2014 + Top 3 produse Must have

Buna dragele mele,

Am lasat lenea deoparte, am inceput o noua saptamana cu comenzi, o mini raceala si o comanda prompt venita de la Oriflame. M-am bucurat tare mult cand am vazut ca la ora 12 am avut deja comanda la usa si am sarit in sus de bucurie la primirea noilor produse. Am asteptat cu nerabdare noul fond de ten si batoane proteice, cele mai importante bunatati!!!

           
In ordinea enumerata in clip, produsele sunt:

Batoane proteice Wellness By Oriflame
Caciula Pom Pom very me
Fond de ten Perfect Fusion - Ivory
Gene false natural
Balsam de buze Essensials
Pigment Alb
Tus metalic negru

La ce doriti cel mai repede review???

Produsele Oriflame se pot comanda doar daca aveti cont de client, astfel puteti comanda produsele direct acasa, fara complicatii, cu reducere. Contul vi-l puteti creea aici.

Toti clientii directi beneficiaza de discount in functie de valoare comenzii astfel:
70 lei - 299,99 lei = 23% reducere

300 lei - 599,99 lei = 30% reducere

600 lei = 40% reducere

Tu ce mai astepti? Fa-ti cont ACUM si profita de ofertele actuale!


Va pup!
L

                                     FACEBOOK*** TWITTER ***INSTAGRAM*** SHOP

8 comentarii :

  1. Vreau un review la batoanele proteice :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Review la fondul de ten Perfect Fusion , te rog :) .

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere. :)
    Fondul de ten imi face cu ochiul. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti pe toate cu placere
    fondul de ten arata foarte profi.. astept mai multe detalii despre el. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. As vrea un review la fondul de ten Perfect Fusion :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Vroiam sa zic sa faci review la batoanele proteice dar ne-ai luat-o inainte si asteptam video-ul de joi :) dar as vrea sa vad un review pt. fondul de ten si pudra alba(eventual un machiaj in care sa o folosesti) ...kisses

    RăspundețiȘtergere
  7. acum dau play, de abia astept sa vizionez :).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related