vineri, 31 ianuarie 2014

The ONE by Oriflame Experience

Am acceptat propunerea Oriflame de a face parte din The ONE Collective impreuna cu Special Koko, si astfel am luat parte Stockholm Fashion Week care s-a desfasurat pe perioada 27-29 ianuarie.
Daca ma urmariti pe instagram si pe facebook ati putut vedea anumite momente din aceste zile.

Am fost cazate la un hotel chic din centrul capitalei, Kung Carl, unde fiecare etaj din acest hotel a fost decorat in alt stil. Foarte frumos si deosebit. Pe pat, puteti observa ca aveam invitatia la Show-uri, badge-ul de intrare si cateva produse Oriflame cu care am fost intampinate fiecare dintre noi.

In prima zi de dimineata am apucat sa vedem putin din principalele atractii turistice. Chiar daca vantul nu mi-a permis sa stau mult afara am reusit sa fac cateva poze si sa vi le arat. Pe langa zonele cele mai frumoase am vizitat si Concept store-ul Oriflame, singurul magazin din lume al companiei. Despre el am sa va vorbesc in detaliu intr-o postare viitoare.

Dupa masa, a inceput prima prezentare de moda, cea a designerului Valerie Aflalo, care a fost si preferata mea. Daca ati rasfoit cataloagele precedente, ati observat ca este fashion expert Oriflame si are colectii de accesorii prezente la vanzare in ofertele curente.

Am avut ocazia sa le intalnesc acolo pe 2 dintre bloggeritele mele preferate pe care le urmaresc cu drag. Elin Kling, ambasador The ONE Oriflame careia am avut placerea de a-i lua interviu, si Joanna pe care o stiti drept Maxineczka. Ambele sunt persoane calde, prietenoase. Ce-i drept, fiind cazate la acelasi hotel cu toata echipa The ONE Collective, cu Joanna am vorbit mai mult si ne-am impartasit sfaturi de blogging si YouTube.

Maine am sa va povestesc despre cea de-a doua zi , care a fost si cea mai aglomerata. Pana atunci, va invit sa urmariti pozele:



















Va pup,
L.














22 de comentarii :

  1. O experienta foarte frumoasa :) imi place magazinul pe care il au, ar trebui sa fie in mai multe tari si love the outfit ;) de abia astept sa vad a doua zi :D pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe pozele, se observa ca a fost o experienta frumoasa pentru amandoua.pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari pentru aceasta experienta minunata, ma bucur mult pentru tine si de abia astept sa ne dai mai multe detalii :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea te felicit pe aceasta cale pentru frumoasa experienta, multumim pentru impartasirea ei. Imi place foarte mult ceea ce transmite ultima poza cu tine, eleganta, misterioasa. Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru aceasta minunata experienta! Astept cu nerabdare si urmatoarele postari :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari! Imi dau seama ca a fost o experienta extraordinara, esti foarte norocoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa ai fost si felicitari. Cred ca a fost o experienta extraordinara! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super <3 imi doresc si eu sa vizitez suedia,este tara mea preferata ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am apucat sa vizitez foarte mult, dar intr-adevar e frumoasa. eu sigur am sa mai merg cel putin o data.pup

      Ștergere
  9. Foarte frumoasa experienta, ma bucur ca cei de la Oriflame au astfel de colaborari, la noi in tara mi se pare ca nu sunt atat de bine promovati pe cat ar merita.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related