vineri, 20 decembrie 2013

Video: Manichiura de revelion D & G si cristale

Buna tuturor!

Iata si ultima manichiura pentru anul acesta! Am pregatit-o cu muuuult drag si pietricele, hahah.
Fiindca manichiura de Craciun a fost rosie, am vrut sa pastrez o tenta de sarbatoare dar mai ...inchisa la culoare, optand pentru un visiniu perfect care mie, personal mi se pare perfect pentru iarna. Am decorat inelarul cu strasuri si fasii de roz si argintiu.

Daca doriti sa fiti si mai festive, puteti sa aplicati modelul pe toate unghiile. Eu am ales doar pe una:)
Va las cu video-ul ca sa vedeti ce usor se realizeaza!

Sper sa va placa!


Am folosit:
Baza Oriflame
Oja Dolce & Gabbana - Dahlia 160
Oja nail art kallos - 01
Oja nail art orkide -  02
Strasuri - aliexpress





Ce spuneti? Ati purta-o?

Va pup!
L.




6 comentarii :

Related Posts

”related