luni, 15 aprilie 2013

Review Colectia de Rujuri Pure Colour Floral Oriflame

Buna dragele mele, sper ca sunteti bine!

Am reusit sa fac acest post foarte cerut, cu swatch-uri si detalii amanuntite. Unele dintre ele mi le-am cumparat anul trecut si restul acum cand au aparut. Le-ati vazut aici la unboxing
Ma bucur ca cei de la Oriflame le-au reintrodus in catalogul de primavara deoarece sunt foarte bune.
Ambalajul este unul simplu, din plastic cu niste floricele roz pe ele. Nimic deosebit, insa rujurile sunt foarte bune!
Textura este una cremoasa, hidratanta, insa nu extrem de hidratanta incat sa para ca ai gloss. 
Sunt pigmentate, insa nu toate in aceeasi masura. Cea mai slab pigmentata este prima nuanta, soft pink, o nuanta rece de roz, dar in rest sunt foarte ok.
Rezistenta: Depinde de ce faceti, eu si dupa o ora + luat pranzul am mai avut urma de ruj. Dar in general cam  2 ore rezista.
Sunt 5 nuante disponibile, toate in tonuri de roz.





Ce imi place foarte mult la aceste rujuri este cantitatea. 4 grame, dar ajung foarte mult timp!

Ce nu imi place, in schimb, este ca, in timp ce il aplic, se "zgarie" de recipient, insa nu se rupe, Thank God!


Swatch-uri:






Rujurile se gasesc la pretul standard de 13 ron sau la reducere la 8. Le gasiti AICI.
Imi pare rau daca nu e foarte ok calitatea pozelor, dar nu am avut lumina foarte buna...

Preferatele mele sunt bright pink, pink coral, si fuchsia red, ale voastre?

Va pup!
L.





26 de comentarii :

  1. la mine nuanta de soft pink nu e deloc asa cum arata la tine. e mai mult ca bright pink. nu stiu de ce la tine e asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Preferatele tale sunt si ale mele<3
    Superbe culori!
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Soft pink e cea mai deschisa si chiar da spre lavanda . Dupa mine nu seamana deloc cu bright pink.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in pozele tale asa e cum spui tu. insa la mine e cu totul altfel. mult mai roz

      Ștergere
    2. Al meu e inspre lavanda. Serios nu te mint:))))

      Ștergere
    3. ok am inteles ideea :))

      Ștergere
    4. Daaa,asa este.Al meu este muuult mai roz,iar pe buze este f pigmentat!Eu il 'estompez' dupa ce ma dau,cu un servetel caci este mult prea indraznet!
      Cine stie?Poate au incurcat nuantele:))

      Ștergere
    5. sau poate tu le-ai incurcat. in catalog bright pink este mai deschis decat soft pink :)

      Ștergere
    6. Da uite...ai dreptate.modific cnd ajung acasa. My bad:)))

      Ștergere
    7. lasand asta la o parte, pari o fata super si ai clipuri foarte dragute :D

      Ștergere
  4. Și eu am avut un astfel de ruj, însă nu mi-a plăcut. Întradevăr, ambalaj drăguț, textură cremoasă, însă nu arăta bine pe buze...

    RăspundețiȘtergere
  5. arata chiar bine. pentru un aspect natural de zi e super.pupiiii

    RăspundețiȘtergere
  6. as adauga la ce-ti place tie si cherry red, foarte dragute :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Bright pink si pink coral chiar sunt frumoase:)

    RăspundețiȘtergere
  8. cele trei nuante din mijloc imi plac cel mai mult, dar in special bright pink.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt superbe.
    Soft Pink imi place la nebunie. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna.
    Nuanta a doua e de vis <3 Totusi din comentariile de mai sus nu am inteles daca pana la urma este soft pink sau bright pink :-/ Si m-am uitat in ambele cataloage de 2 ori si nu le-am gasit :(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related