marți, 16 aprilie 2013

Oja saptamanii : Pastel Circus

Buna dragele mele!
A venit oficial primavara! Si odata cu ea cheful de manichiuri vesele si colorate . Am fost acum 2 saptamani in Ungaria, si dupa ce am fost in Reno sa imi iau pantofii de mireasa, am fost, evident, si in Muller. Si am gasit oja Circus de la Essence pe care mi-o doream de mult si acum am gasit-o. Mi-am mai cumparat inca ceva de la Catrice, pe care le veti vedea in curand pe blog.
Am mai folosit oja pastelata si at mai vazut-o si pe blog. A fost editie limitata in toamna la Oriflame





Am folosit:
Baza pentru Unghii Oriflame
Oja Neo Chic Oriflame 
Essence Circus
Golden Rose un circus mai mic
Oja alba Oriflame
Tp Coat Oriflame
Picaturi pentru uscarea ojei Oriflame

Va plac? 
Care e oja voastra preferata de primavara?? <3 p="">

Va pup,
L.




5 comentarii :

  1. Ce de oje ai folosit pt manichiura :) rezultatul este insa foarte frumos si mi-ai facut dor de oja Circus Confetti , oja pe care nu am mai pus-o de mult timp in actiune . Pupici !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! ma bucur ca ti-am facut dor de ea. e vesela si colorata. pup

      Ștergere
  2. dupa time for romance, circus imi place foarte mult :) a iesit foarte draguta combinatia.
    xo

    RăspundețiȘtergere
  3. such a lovely blog! I love your pictures!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related