duminică, 10 martie 2013

Review Giordani Gold Canary Diamond Lipstick

Giordani Gold prezintă rujul Canary Diamond – primul ruj Oriflame cu diamante veritabile. Cu ocazia zilei femeii, oferă-ţi un cadou luxos, inspirat de bijuteriile preţioase. Sau dăruieşte-l unei prietene dragi!  - mesajul transmis de catre cei de la Oriflame la lansarea noilor rujuri. 
Da, iubesc si eu diamantele, daca le port pe deget de ce sa nu le am si pe buze? Diamantul Canary este unul dintre cele mai rare diamante din lume iar pentru aceste rujuri ( nu doar astea 5 din poze:)) s-a folosit o cantitate de pudra de diamante echivalenta cu cea utilizata pentru producerea a 4.327 inele. Fiecare ruj este infuzat cu 0.01 carate de pudra de diamante.
Textura este fina, catifelata.
Rujurile sunt putin hidratante, contin miere acacia.
Particulele de diamante se observa pe buze, insa mai proeminet la rujurile mai inchise la culoare (veti vedea mai jos in swatch-uri) . Totusi trebuie sa mentionez, ca buzele nu par incarcate, nu seamana deloc cu Power Shine care sclipeste extrem de tare ( tot de la Oriflame, cunoscatorii stiu).
Rujurile sunt disponibile in 8 nuante, eu mi-am cumparat doar 5:)
Rezistenta: Eu cand le folosesc aplic si un contur de buze, pentru a fi mai usor, insa nu pe toata suprafata buzelor. Cele deschise la culoare cum sunt Champagne Nude si Stardust Petal, rezista mai putin fara baza bine pregatita, maxim 2 ore, celelate mai mult.
Pret: 36 ron standard, 22.99 acum la reducere in campania 4.
Bine ca nu dau faliment la cat de des scot cei la Oriflame rujuri:)) Noroc ca le-am cumparat cu reducere de 40 % :)
Ambalajul este auriu mat cu particule mici auriu sclipitoare.










Codurile rujurilor:
Ingrediente:
RICINUS COMMUNIS SEED OIL, MICA, OCTYLDODECANOL, DIISOSTEARYL DIMER DILINOLEATE, TRIISODECYL TRIMELLITATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, POLYETHYLENE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, ISOPROPYL LANOLATE, CERA CARNAUBA, HYDROGENATED VEGETABLE OIL, PENTAERYTHRITYL TETRACAPRYLATE/TETRACAPRATE, OCTOCRYLENE, CERA MICROCRISTALLINA, PARAFFIN, CANDELILLA CERA, TOCOPHERYL ACETATE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, PERSEA GRATISSIMA OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS OIL, MEL, PARFUM, ALUMINA, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, PROPYLPARABEN, DIAMOND POWDER, RETINYL PALMITATE, BHT, AQUA, PEG-8, TOCOPHEROL, TIN OXIDE, CITRIC ACID

Swatch-uri in diferite lumini:
Champagne Nude,  Stardust petal, Crystallised Pink, Shimmering Ruby,  Sparkling Bordeaux











Puteti vizualiza restul rujurilor in Catalogul Oriflame si va puteti comanda cu reducere produsele, detalii aici.

Ce spuneti? Va plac? 

Va pup,
L.

P.S. Sorry pentru watermark-urile mari, probabil vi se par deranjante, eu mi-as dori nici sa nu le pun, insa din gama Demi la care i-am facut review mi-au fost furate anumite poze de catre anumite pagini de Facebook care si-au insusit pozele mele fara acordul meu si au si taiat watermarkul, sau pentru diferite concursuri false la care lumea bineinteles a cazut in plasa...Noroc ca am semne distinctive in poze:)

Vizitati-ma si pe FACEBOOK*** TWITTER ***INSTAGRAM*** SHOP

30 de comentarii :

  1. Cat de bine arata Champagne Nude, Stardust petal, Crystallised Pink. Ambalajul arata foarte elegant!
    Sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rujurile arata foarte bine si imi plac toate culorile ce le-ai comandat:). Iar in privinta watermarkerilor nu-ti face griji, trebuie cumva sa te protejezi daca mai sunt si astfel de oameni...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Champagne Nude arata divin! <3
    Sa le folosesti cu placere.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai ti-am descoperit blogul:)
    Foarte faine rujurile,nuanta stardust petal imi place in particular:)
    Am si eu un blog,uita- te daca vrei:)
    ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti plac:* merci de vizita si tu ai un blog frumos!

      Ștergere
  5. uu ce bine arata cele 3 rozalii :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce culori frumoase au, imi plac toate :)

    RăspundețiȘtergere
  7. pe mine ma intereseaza cam cat de pigmentate sunt culorile deschise?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt, am sa pun si poze cu swatch-uri pe buze:)

      Ștergere
    2. ok,mersi de abia astept :)

      Ștergere
    3. oh mersi sunt super faine mam razgandit sa iau mai multe :P,nu stii cand o sa fie more by demi rujurile in catalog?ca am pierdut ocazia,si in legatura cu pure colour floral asteptam swatchurile,pupici

      Ștergere
    4. te-ai razgandit adica nu iit mai iei?:)) demi nu stiu exact cand va fi la red:( pure colour floral, sapt viitoare:d

      Ștergere
  8. Oh my god they look sooo beautiful, I want all of them! :D

    :**
    Melli

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine arataa!! si tu ai buze de vis! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Champagne Nude l-am primit si eu cadou pentru un articol din Oriflame Trends.Nu ma asteptam sa fie atat de frumoasa culoarea...culoare care o caut de vreo 3 ani :) .Sa le stapanesti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Superb website you have here but I was curious if you knew of any community forums
    that cover the same topics talked about in this article?
    I'd really love to be a part of community where I can get responses from other experienced people that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Cheers!

    Here is my blog :: www.seokatalog10.tk

    RăspundețiȘtergere
  12. arata grozav!
    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. Diferentele de nuante dintre cele 2 imagini ale aceluiasi ruj sunt date de baza aplicata inainte? Adica prima e fara si cealalta cu baza?Ma intereseaza in special la cele deschise.... Foarte interesant si util blogul !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Onely, iti multumesc pentru apreciere! sus in prima poza sunt doua rujuri in stanga (sus si jos) unul si in dreapta altul (tot sus si jos). Nu am aplicat baza, deloc, doar lumina difera. Sus e cu blitz, iar jos fara. Sper ca te-am ajutat. te pup

      Ștergere

Related Posts

”related