miercuri, 30 ianuarie 2013

Review : Nail Polish Collection More by Demi Oriflame

Buna tuturor!

Ma bucur nespus de mult ca v-a placut postul anterior, si nu v-au plictisit multimea de poze, asa ca azi am strans alta "multime" de poze:)) haha acum va prezint ojele din colectia More by Demi
Sincer, cred ca nu mai trebuie sa zic nimic de ambalaj, pentru ca este la fel ca la rujuri...cutia la fel, culorile la fel cele glam, sticluta este de calitate, are 7 ml, ceea ce e o cantitate foarte buna pentru oje, ma va tine mult:)
Culorile sunt "ïn pereche" cu rujurile. 
Ceea ce m-a surprins, este pigmentarea lor...ok, au zis ei ca sunt pigmentate, dar nici chiar asa:)) sincer de la prima aplicare a lui Tea Rose (nuanta cea mai deschisa) avea o acoperire mare, nu se vedea nicio dunga, sincer pe mine m-a surprins placut ( si nu, nu zic asta pentru reclama, deoarece eu mi-am cumparat singura toate produsele!) .
Ojele au pretul de 17.99 lei la reducere. Pretul e mai mult decat ok, pentru ceea ce ofera!
Se usuca repede, cam 2 minute.
Rezista pe unghii fara ciobire cu top coat 4 zile ( la mine)
Pentru a le comanda trebuie sa completati acest Formular.
V-am facut swatch-uri in 2 faze: 1 strat si 2 straturi!
Pe prima unghie este un strat pe a doua 2.
Tea Rose(pigmenti perlati) si Holly Red(mat)
F.Burgundy si Pink Drama, mate amandoua
Daring Brown, Black Red, mate amandoua
Toate imi plac, insa preferatele mele sunt Tea Rose, Holly Red si Black Red, ale voastre???

Sper din suflet ca v-a ajutat postul si pozele in alegerea nuantelor!

Va pup,
L.

12 comentarii :

  1. Daring Brown si Black Red sunt preferatele mele :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Black red e geniala :X Toate arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Black red si Holly red sunt superbe <3 foarte frumoase...ma intreb ce rezistenta au pe unghii? te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate sunt frumoase, pe cuvantul meu, sunt superbe. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Oooo ce frumi sunt :X vreau si eu nudeul inchis si rosul :X

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related