marți, 27 noiembrie 2012

Review Truse farduri Pure Color By Oriflame

Buna fetelor!

Aceste farduri au aparut acum cateva campanii insa nu le-am cumparat deoarece mi-am zis ca am destule, desi eram foarte tentata, acum in c16 le-am vazut iar la reducere si chiar nu am rezistat si nu imi pare rau!
Ati vazut in video cele 3 truse de fardui pe care mi le-am cumparat de la Oriflame, iata am facut swatch-urile si pozici pentru voi.

Le gasiti in 3 variante: Sand & Green, Nude & Grey si Midnight & Pink.

Cum am zis si in video, mi se par putin mici, insa merita cumparate. De ce?

Sunt pigmentate
Rezistente
Nu sunt prafoase
Aveti varietate de culori
Pretul este unul foarte bun, acum la reducere 22,99 ron
Ambalajul este rezistent, am scapat una pe jos si nici macar nu s-a ciobit fardul.
Daca vreti retus urgent in timpul zilei, are un aplicator cu 2 capete usor de folosit:)
Sunt versatile, au culori atat mate cat si satinate.








Dati click pe ele sa vedeti mult mai bine intensitatea si particulele.

Ca se le comandati acasa trebuie sa completati acest formular

Nu uitati de CONCURS!

Care paleta e preferata voastra?

Pupici,

L.






9 comentarii :

  1. Wow, chiar arata bine, nu ma asteptam sa fie asa pigmentate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, vai ce imi faci tu mie... Incercam sa ma conving ca nu am nevoie de ele dar acum ma tenteaza tare, tare. Midnight & pink ma atrage cel mai mult.
    Offff, saracul meu buget. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai ca le iei la reducere:))) to timpul te tentez:P spor la shopping. pupici

      Ștergere
  3. Hmmm cea din mijloc ma tenteaza si pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. aii un tag de la mine :*
    http://rosemerta.blogspot.ro/2012/11/tag-one-lovely-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu paletuta Nude&Gray , si cand o sa mai fie la reducere vreau sa o achizitionez si pe Sand&Green .
    Si eu ma asteptam sa fie un pic mai mare in realitate, dar e numai buna , are multe culori frumoase si pigmentate

    RăspundețiȘtergere

Related Posts

”related